BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Sunday, August 21, 2011

berfalsampah la pulakkk ..

hye peeps..salam ramadhan al mubarak,..oke..lme da xupdate bl0g kn??..ngee..biasela..xnk ckp pape..t k0runk sti mara aku..ckp aku ney deret sibuk memanjang..hahha
0ke..dilemma aku masih lagi berpanjangan..ya allah..kau tunjuklah apa yg terbaek untk diri aku..sesungguhnya engkau yang maha mengetahui n lagi maha penyayang..
banyak sangat perkara yang bermain di fikiran ini..samapi kadang kala rasa macam nk ikut perasaan pun de..tapi..berfikiran panjang adalah lebih baik..bertindak ikut kewarasan akal..bukan bertindak mengikut nafsu yang sentiasa dibayangi 0leh sifat2 syaitan...
err..jap2..is dat hanisah ???..bia bet0i ??..aku kah yg mengeluarkan ayt cmtuh?waah..hebat kau nisa..hahhaa..0ke..st0p perasan..
sedar xsedar..dah tggl lbey kurank 9 arie jew lagikk tuk kite menunaikan ibadah puasa an??..n guess wat..skunk is malam lailatulqadar..so0..pe lagikk..marilah kita mengejar kebaikan n kelbihan mlm2 lailatulqadar ney..ney la mase tuk  kite mennmbahkn segala amalan n pahale kite..
0ke ckp pasal raye..persiapan raye taun ney xde langsung..sbubnye..as u 0lls n0e..aku xdpt cuti beraya taun ney..kena kerja..so0..baju raya satu pun aku xg beli..mood nk raye taun ney sumpah xde lansung..
pe yg aku beli is just kuih raye jew..hahhaa..wat kudap2 duk uma s0wunk2..
0ke..missi0n aku skunk ney adalah untuk mencari kuih SEMPERIT..kuih BATANG BURUK  dh jmpe n 0rder dah..waaa..dpt kuih2 ney mmg heaven la an...de sape2 x nk wat kuih2 tuh tuk aku??..sumpah sangat teringin..
apap0wn..0pe ka0runk bahgia disamping 0rang tersayang kay??.
kyla..0tak suda kering..xtwu nk mengarut pe lagikk..
ch0wwz guys..



current mood : lapar !! erk !!


Thursday, August 11, 2011

PUTUS CINTA !!


PUTUS CINTA??...pade k0runk yg ptus cinta tuh..jgn la k0runk nk g bnuh diri la pe la..jgn sesekali rase mnyesal kay??..setiap yg terjadi th de hikmah disebaliknye kay??..urm...u'll find a better person soon kay..juz cheer up..so0..let's check diz article 0ut !!


Memang sakit bila cinta yg kita dambakan selama ini tak dihargai oleh insan yg bernama kekasih,apatah lagi kita dibuang begitu saja tapi, itulah juga petanda terbaik untuk diri dan kehidupan kita pada masa akan datang.

1. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya apabila kita bertemu jodoh yg sebenar,masih ada rasa syukur kita pada ketentuanNYA.

2. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat menjadi penilai yg baik.

3. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita sedar bahawa kita hanyalah makhluk yg sentiasa mengharapkan pertolongan ALLAH.

4. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat KASIH SAYANG YANG TERBAIK,KHAS UNTUK DIRI KITA.

5. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita sedar bahawa ALLAH MAHA PEMURAH & PENYAYANG kerana mengingatkan kita bahawa dia bukanlah pilihan yg hebat untuk kita dan kehidupan kita pada masa depan…

6. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat mengutip pengalaman yg tak semua orang berpeluang untuk mengalaminya.

7. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita jadi MANUSIA YG HEBAT JIWANYA.

8. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita lebih faham bahawa CINTA YG TERBAIK HANYA ADA BERSAMA ALLAH.

9. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita LEBIH MENGENALI KEHIDUPAN YG TAK SELAMANYA KEKAL.

Wahai sahabat yg kecewa, menderita dan sengsara kerana cinta, fahamilah bahawa kehidupan kita makin sampai ke penghujungnya.

Hari esok pun kita sendiri tak pasti samada menjadi milik kita. Gapailah keredhaan ALLAH dengan melaksanakan suruhanNYA, dan meninggalkan laranganNYA..

PERCAYALAH sesungguhnya ALLAH malu untuk menolak permintaan hambaNYA yg menadah tangan meminta dengan penuh pengharapan HANYA kepadaNYA..♥~





current mood : dalam diam aku mencintaimu !!

saya BUSYBODY !

hye peeps..ampunn lagikk n sgt2 bub skian lme xupdate bl0g..huhu..pe yg aku ley ckp is..MAAF !..sye bukan SOMBONG !.saya cuma SIBUK + PENAT BEKERJA..so0 xde mase nk update bl0g..huhu..ampun sgt2 k0runk..if k0runk xnk ampunkn an..xpela..t rye t aku mintak ampunn lgikk kay??..haa..time tuh..k0runk kne ampun kn aku bub time tuh arie raye..hahaa..wajib mem0h0n maap n mengampunkn 0rg yg wat salah..hahaha..kan??kan??kan??


urm..st0ry aku kali ney?/..urm..nk cte sal kerja aku yg sumtimes 0ke..n sumtime x0ke..rase cm nk belasah 0rg jew kt tmpt kerja tuh..hahhaa..b0le x aku ckp cmtuh??..pergh...knpem aku kene bannned anti..mihahahah...0ke2..ck0p stkat tuh cite nye...case cl0se 0ke !..urm juz aku nk gtau kt fmily2 n membe2 yg berada di ep0e..ampun sgt22..bub aku xdpt alik 1st rye ney...xdpt co0tii..huhu...1st time k0t beraya diperantauan..sayu??..urm..wat mase ney aku xbpe nk sayu lagikk la bub as u 0lls n0e..aku ney atie kering sket..hahaha..err sumtimes..hehe..urm..kay2..back t0 da st0ry m0ry..xtwu lagikk rye ke bpe bru dpt blik beraya..huhuh...waaa..cmne la agknye an beraya diperantauan n 1st rye k0runk kne berkerja di kitchen..waaa..huuhu..agak sadis disini.tapi...c0ntr0l macho beb..xley meleleh..hahhaa..jtuh r saham waa..ngee..
0h..aku lupe...maybe aku lmbt wish..tp ape2p0wn aku xlupe nk wish an..
SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL MUBARAK !!..
PENUHKN LAH BULAN RAMADHAN ANDA DENGAN PAHALA DAN BUKANNYA DENGAN D0SA..


urm..actually an..aku dlm dilemma..still nk kje sini kew nk alik ipoh keje..huuhu.papa suh aku alik ep0e keje kt sne..bub aku s0runk2 kt sini..yela ay0ng yg at first kje kt lgkawi da dpt transfer ipoh..mklumla..ank hamdan yg s0wunk ney buas n nakal sket..hahhaa..tmbh2 duk s0wunk2 lak kt lgkawi ney..ngee..bermaharajalela lah beliau an..ngee..tp..papa jgn wis0 kay??..0rg akn jge diri 0rg lekl0k n i w0n't break ur trust 0n me..i swear !


kayla..0tak sudaa blank..n maap lagik skalikk bub entry kurenk menarik k0t kali ney..mklumla..lme xupdate bel0g ney..inspirasi dan madah berhelah xbyk nk kluar..hahaha...daaa guyss !!.. i laps u 0lls...plus kt all my readers yg tegarrr !!


current mood : pergi saja cinta mu pergi !