BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Sunday, June 28, 2009

w0man editi0n..hahha..


i've f0und diz...
n rse k0runk pt0t ta0 mendew neyh..


Lelaki suka:

  • Sikap kelakar
  • Budi pekerti dan kesopanan
  • Murah hati
  • Senyuman manja
  • Pandai memasak
  • Pandai dalam mengenakan pakaian
  • Penampilan/imej yang sesuai dengan citarasanya
  • Tak mudah naik angin
  • Seorang wanita yang sanggup meminjamkan keretanya pada lelaki bila kereta laki tersebut rosak
  • Tak terlalu seksi dalam berpakaian
  • “Tak apalah, tadi U dah belanja I makan, jadi sekarang biar I belanja tiket wayang”
  • Wanita yang dapat menjalin hubungan rapat dengan ibu atau keluarganya
  • Berwawasan atau bercita-cita tinggi
  • Mempunyai keyakinan diri yang tinggi
  • Tahu menjaga maruah diri. Bersemangat dan tak mudah mengalah dalam situasi yang tertekan.
  • Sentiasa berada di sisinya saat duka dan gembira
  • Tak berleter walau terpaksa menghantar lelaki ke lapangan terbang pada 2 pagi
  • Sediakan secawan teh atau kopi tanpa disuruh oleh lelaki
  • Wanita yang mengambil berat tentang lelaki
  • Sikap keibuan
  • Sukakan kanak-kanak
  • Suara lembut tanpa dibuat-buat
  • Pandai membawa diri. Tak kekok dibawa ke mana pun
  • Boleh dibawa berbincang dan memberi pendapat
  • Memberi sokongan moral dalam apa jua usaha yang dilakukan lelaki
  • Tak memperkecilkan kelemahan lelaki sebaliknya menerima seadanya diri lelaki tersebut
  • Tahu bersyukur
  • Pandai berjimat-cermat
  • Tak mengharapkan lelaki dalam semua hal

Lelaki Tak Suka:

  • Wanita yang suka mengumpat
  • Sombong dan bongkak
  • Menunjukkan sikap yang terlalu memiliki
  • Hisap rokok
  • “Kau ni macam orang tiga suku!” Mengutuklah tu…
  • Wanita yang melayan lelaki seperti alas kaki
  • Wanita yang suka menunjuk-nunjuk untuk dapatkan perhatian
  • “Tak bolehkah U lakukan sesuatu yang betul!”
  • “Jangan cuba beritahu I apa yg patut I lakukan dan yang tak patut I lakukan..”
  • Wanita yang hipokrit
  • Pembohong dan suka mencari alasan
  • Terlalu ingin mengetahui hal peribadi si lelaki
  • Sukar buat keputusan terutamanya hal berkenaan hubungan mereka
  • Kurang sifat kasih sayang walaupun terhadap binatang
  • Pengotor dan pemalas
  • Tak bertanggungjawab langsung
  • Tak pandai mengemas
  • Terlalu bebas dan kuat bersosial hingga tiada batasan pergaulan
  • Kuat berleter walau hal remeh temeh
  • Boros berbelanja
  • Tak tahu memasak
  • Sikap manja yang terlalu menyakitkan hati
  • “Queen Control” atau suka mengarah-arah
  • Tak pandai bergaya atau selekeh
  • Suka bermekap tebal sehingga hilang keayuan asli
  • Suka mengungkit-ungkit hal-hal lalu
  • Panas baran
  • Kuat merajuk dan sukar dipujuk
  • Terlalu pendiam sehingga susah untuk berkomunikasi
  • Tak mahu mengakui kesilapan dan ego

tips t0k melupakan si dia..

Biasa la bila bercinta semuanya indah… Memang tak dapat lupakan si Dia. Makan ingatkan si Dia, tidur ingatkan si Dia, mandi ingatkan si Dia… Boleh kata dalam apa jua hal pun memang teringatkan si Dia la.

Tapi masalahnya bila dah putus cinta pun masih ingatkan si Dia. Susah nih… Jadi di sini ada sedikit tips kepada sesiapa yang ingin lupakan si Dia kamu.

Terima Hakikat
Pertama sekali and perlu menerima hakikat si-Dia anda bukan lagi milik anda. Anda perlu belajar untuk menerima kenyataan bahawa pertemuan akan berakhir dengan perpisahan dan perpisahan adalah permulaan kepada pertemuan.

Melarikan diri
Siapa kata melarikan diri tidak menyelesaikan masalah ? Memang melariakan diri tidak akan menyelesaikan masalah tetapi ia dapat mengurangkan tekanan anda. Cuba anda pergi ke satu tempat yang agar jauh dari tempat anda dan rehatkan minda anda. Tapi jangan la buat kerja gila dengan pergi ke tempat anda date dengan si-Dia anda.

Luahkan perasaan anda
Emmm luahkan perasaan anda kepada sahabat karib anda. Mungkin dia tidak banyak membantu tetapi sekurang-kurangnya dengan meluahkan perasaan anda akan dapat menghilangkan tekanan anda.

Anda pula dengar luahan mereka
Apabila anda mendengar luahan rakan anda sekurang-kurangnya anda tahu bahawa anda bukan seorang sahaja menerima nasib yang teruk .

Ingat dekat orang lain
Masih tak dapat lupakan si Dia? Urghhh susah nie. Macam nie la kalau masih teringatkan si Dia kenapa anda tak cuba ingat dekat orang lain… Ahli keluarga ke, artis ke, idola ke, tapi kalau boleh jangan cuba untuk teringatkan kawan sejantina anda… Bahaya tu karang jadi lain lak.

Buang jer hadiah tu
Bunga ke… Jam ke… Penanda buku ke… Novel ke… Anda buang sahaja hadiah tu… Mungkin ia seperti anda tidak menghargainya namun itulah yang terbaik. Atau anda pulangkan kembali hadiah itu kepada si Dia. Walaubagaimanapun jangan jual hadiah itu kerana anda seperti menghina pemberian si Dia. Dan satu lagi kalau si-Dia bagi anda hadiah seperti rantai emas berjumlah RM5000 saya rasa takyah laa buang hadiah tu.

Berdoa & Bertawakal
Ini adalah solution yang terbaik dan potion bagi segala-galanya. Berdoa lah kepada-Nya agar diberi kekuatkan jiwa dalam menghadapi dugaan dalam kehidupan dan diberikan pasangan yang serasi.

i've diz at sum0nes bl0g..n fid it is interesting..

Jika anda ingin tahu sama ada anda telah jatuh cinta dengan seseorang, anda boleh mengetahui melalui perkara berikut:

1. Anda tidak akan marah terlalu lama dan akan berusaha untuk mengawal kemarahan anda terhadapnya.

2. Anda akan sentiasa merindui dia.

3. Apabila berjalan dengan dia, anda akan berjalan dengan perlahan.

4. Anda akan tersipu-sipu malu apabila bersama dengannya.

5. Apabila anda berfikir tentang dirinya, jantung anda akan berdegup pantas.

6. Hanya dengan mendengar suaranya, anda akan tersenyum tanpa sebab.

7. Apabila anda melihat dia, anda tidak akan peduli orang di sekeliling anda. Anda cuma melihat dia seorang.

8. Anda akan mula mendengar lagu yang berirama balada.

9. Dia sentiasa di fikiran anda.

10. Anda akan sentiasa terhidu baunya.

11. Anda menyedari bahawa anda akan tersenyum apabila memikirkan tentang diri dia.

12. Anda akan lakukan apa sahaja untuk dirinya.

13. Apabila anda membaca ini, pada masa yang sama, ada seseorang di dalam fikiran an

kne kew kitew ta0 sal ex kitew nyew bf 0f gf??

hye k0runk..urm xdew pe..juz tiba-tiba terlintas dalam fikiran ako0 samada perlu ke kita tahu siapa ex-boyfriend atau ex-girlfriend kekasih kita. Hurm…memang best kalau kita dapat tahu. Tetapi adakah kita pasti yang tindakan kita tu betul.

Bagi pendapat ako0 lah kan, tidak perlulah kita tahu siapa bekas kekasih pasangan kita tu. Kalau tahu pun, akan buat kita berasa marah dan tak suka. Menyampah lagi ada la. Mana tak nya, buat-buatnya kita ternampak yang ex-boyfriend atau ex-girlfriend kekasih kita tu sedang syok berbalas-balas komen di Facebook mahupun Friendster, tak ke terasa hangat dalam hati ni. Haish!

Tetapi, kalau kita tahu siapa dia, mesti kita akan selidik sedalam-dalamnya pasal orang tu. Asal dia di mana, tempat tinggal dia, siapa kawan-kawan dia dan sebagainya. Kalau boleh, sampai hobi dan masakan kegemaran dia pun kita nak tahu. Kata orang, bolehlah kita lihat apa kekurangan kita dengan dia. Mana yang baik tu, kita ikut la. Yang mana tak elok tu, kita perbaiki diri lagi. Bagus juga tu.

Memang ada kebaikan dan kekurangannya kalau kita lihat perkara ini dari pelbagai perspektif yang berbeza. Tetapi terpulang kepada kita untuk memilihnya. Bagi ako0, memang tak perlulah. Tak tahulah anda semua macam mana. Mungkin anda boleh kongsi-kongsikan cerita kalau ada.

pengharaman pemakaian tudung...


haramkan tudung?? baca sampai habis, pastu komen Isu pengharaman pemakaian tudung di IPTA dan IPTS di malaysia Ahli ahli parlimen negara sudah mendapat kata sepakat bagi mengharamkan pemakaian tudung bagi pelajar wanita di ipta dan ipts di malaysia ini berikutan dengan faktor faktor kesihatan. Ini kerana pelajar pelajar wanita yang memakai tudung ini didapati kurang mendapat prestasi yang agak cemerlang. Kenyataan ini juga disahkan oleh pakar-pakar di hospital selayang yang membuat kajian terperinci pemakaian tudung ini. Mereka berkata tudung ini akan menyebabkan pengedaran udara yg kurang dan menyebabkan kepala yg melindungi otak akan menjadi kurang segar dan akan menjadikan otak mereka tidak aktif seperti pelajar-pelajar yg tidak memakai tudung.
Jadi bagaimana isu ini boleh berlaku topik ni sengaja ditulis dan hanya disiarkan kecil sahaja di bahagian muka surat yg sekiranya tidak deteliti tidak akan nampak.adakah kerajaan malaysia takut akan hal ini.yang dulu begitu marah terhadap singapura yg memberhentikan 2 org murid perempuan kerana memakai tudung ke sekolah.
Ape susah jadi dengan isu ini diam begitu sahaja kan.sekarang ape sudah jadi paku dulang paku serpih mengata orang dia yang lebih.Sekranag malaysia sanggup mengHARAMKAN pemakaian tudung pihak JAKIM juga tidak dapat berbuat apa apa dengan isu ini.
Ini kerana semuaya terletak di tangan menteri menteri di malaysia. bagaimana pula dengan Pak Lah yg selalu menjadi imam di masjid masjid adakah die juga bersetuju dengan isu pengharaman pemakaian tudung ini. jadi bagaimana seorang imam boleh setuju tentang pengharaman pemakaian tudung ini.
Bagi pihak universiti islam antarabangsa malaysia UIAM).International islamic university malaysia (IIUM) juga hanya menunggu dan lihat sahaja apa yang akan terjadi.universiti ini dahulu yg mewajibkan setiap pelajar wanitanya memakai tudung apabila memasuki kawasan universiti kini hanya mengambil endah tak endah sahaja mengapa MALAYSIA sekarang ini.
MALAYSIA yang dulunya dikenali kerana agama rasminya adalah agama islam. kiniboleh mengharamkan pemakaian tudung di malaysia yang kita semua sudah maklum sebagai seorang wanita islam wajib memakai tudung. isu ini sengaja tidak digembar gemburkan agar tidak mahu berlaku kekecohan ataupun ape-ape reformasi. Pihak media massa seperti TV juga tidak mahu mengambil inisiatif bagi membetulkan semua ini. adakah malaysia sudah lemah... pihak menteri juga sudah mengeluarkan notis bagi pengharaman pemakaian tudung ini di semua IPTA dan IPTS dan juga akan menghantar notis ini ke sekolah-sekolah.
Pihak menteri juga telah menyenaraikan beberapa jenis tudung yang haram dipakai sewaktu berada di dalam sekolah ataupun kawasan kampus antara jenis tudung yang tidak boleh dipakai ialah:-




1)TUDUNG SAJI

2)TUDUNG PERIUK

3)TUDUNG TERMOS


4)TUDUNG CAT



ALKISAH KENTUT YG MENYERAMKAN..hehe

ceritanyew bermula begini....b4 tue.ako0 nk gewlak dlo0..hahha..lwak tul la..


Kul 12mlm..amid & alan pulang dari keje,naek teksi..kje byk kt opis,blk pun lewat,sblum ni x pernah mcmni,selalu blk pun naek kereta alan..tapi kereta dah takde,kene curik
..


Alan : eh,betol ke org cakap kt sini de teksi berhantu?? Ade dengar x??


Amid : Ade dengar.. diorg cakap..die jmput pnumpang tu,pastu die menjelma jd antu..bau busuk..muke huduh.. pastu isap darah org plak tu.. nape ko tanye?? Wat seram je la ko ni..


Alan : 1st time aku blk keje naek teksi ni..aku rase Laen mcm plak..debar2 jek..something wrong ni.. ah..!! biar la..jgn pkir bkn2..tahyul2..


Amid : tau..x pe.. haa..!! tu teksi tu..tahan2..


Pemandu Teksi : Nk blk mne dik?? Korang ni last passenger abg ni..jgn jauh2 da la..


Alan : kitorg nk ke subang..USJ1 bang..apartment permai..tau x bang?? Boleh la bang..jauh cket jek.. bole ye bang..


Pemandu Teksi : Eh..!! jauh tu dik dari pandan ni..jauh nye kje..dari subang ke pandan..


Amid : sbelum ni naek kereta bang..arini jek naek teksi..bole ye bang..


Pemandu Teksi : Naek Lah..cian aku tgok korg ni..


Alan & Amid : Mekasih bang.. Hehe..!!


Si brader teksi ni pun bukak la cite..


Pemandu Teksi : korg pernah dengar cite teksi hantu kt sini x??


Alan & Amid : Pernah..nape bang?? Betol ke cite ni??


Pemandu Teksi : eh..betul la.. korang ni x caye ek bende2 mcmni?? Memang ade pun..pnumpang yg naek tu akan terhidu bau busuk dari teksi tu..itu tande2 nye la..pastu teksi tu akan benti kat tmpt sunyi,gelap..pmandu die pun akan menjelma jadi lembaga itam yg bsar & bertaring..pastu lembaga tu akan isap darah pnumpang tu.. haa.. mcm tu la cite nye..


Alan : yeke..malang la nasib sape yg kene tu..hehe.. sy x caye la bende2 ni bang..tahyul-mahyul jek..


Amid : (sambil berbisik)..oii..mangkuk..pehal cabul sgt mulut ko ni?? Ntah2 brader teksi ni antu tu.. Laen mcm jek aku tgok.. die pun arif bercerita..mcm die jek antu tu.. takut aku..


Alan : hahahahahaha.. wat lawak la ko ni..


Pemandu Teksi : Pe yg lawak nye dik?? Gelak besar lagi tu?? Jgn maen2 dik..dgn bende2 halus ni.. hehehe..


Lepas kene tegur..amid & alan pun terdiam..tiba2 terbit 1 bau yg agak busuk,menusuk dlm kalbu sanubari hidung diorg..


Amid : (sambil berbisik)..wei..ko bau x ape yg aku bau?? Bulu roma tengkuk aku da tegak2 ni..Laen mcm jek..abg teksi ni senyap jek.. wei..aku takut La..


Alan : (sambil berbisik).. eh..ko jgn takut,kalau kau takut..aku pun takut..memang ade bau pun..jgn die benti kt depan tu dah..tempat tu sunyi,gelap..


Tibe2 teksi tu benti kat tempat gelap tu..sunyi jek suasane nye..

Maka..


Alan & Amid : Aaahhh..sudaahh..!! knape benti bang??


Pemandu Teksi : hehehe..tempat sunyi ni elok benti..gelap,x de orang..x de sape2 nmpak.. hehehe.. korang duduk sini diam2.. hehehe..


Alan & Amid : Hah..!! Alamak tok..!! jgn isap darah kami tok,kami x kawin lagi.. kursus kawin baru je daftar,tu pun kelas die x pegi Lagi.. ampun kan kami tok.. waa..waa..


Pemandu Teksi : Tok?? eh..apahal korang ni..?? aku nak gi berak la kat semak tu,kang terang2 kang orang nampak..eh!! aku sakit perut la..makan jering&petai tghari tadi..ko x bau ke kentut aku tadi?? Lagipun sini bukan ade toilet pun.. dah..dah.. lepas kaki aku..siap melutut,merayu Lg ni.. ape kes?? eishh..!! Lepas2..berak dLm seluar plak aku kang..!! eish..!!


Alan & Amid : Hah?? Laa..!!



Saturday, June 27, 2009

NILAI KETULUSAN SEBUAH PERSAHABATAN

SALAM...hye..agknyew da 2 arie k0wt ako0 MC writing diz bl0g..hehhe..quite bz la cyg..heheh..jap2..bz??..pe yg ako0 uat smpai bz cmt0r ek??..hahah..hnye d0k kt umah n jnjln jew..hahah..ntah la..mayb n0t in m00d t0k write sumting in this white b0x..hahha..nwae..i've sumting t0 share wif u guys..f0und it sumwhere in da web..hahha...tj0wk dye..



NILAI KETULUSAN SEBUAH PERSAHABATAN

Dalam dunia ini kita tidak punya sesiapa
kecuali diri sendiri. Tetapi
dalam kita bersendirian kita beruntung. Kerana apa? Mempunyai seorang sahabat
yang memahami kita. Sebagaimana kita mengharapkan keikhlasan dan kejujuran
seorang sahabat, begitu juga dia. Tetapi kita sering terlupa akan hal itu.

Kita cuma
mengambil kira tentang harapan dan perasaan kita. Kita rasa dikhianati bila dia
tidak menepati janjinya. Kita tidak memberi dia peluang untuk menerangkan
keadaannya. Bagi kita, itu alasannya untuk menutup kesilapan dan membela diri.

Kita juga pernah
membiarkan dia ternanti-nanti kerana kita juga ada janji yang tidak ditepati.
Kita beri seribu alasan, memaksa dia menerima alasan kita. Terfikirkah kita
waktu itu tentang perasaannya? Seperti kita, dia juga tahu rasa kecewa. Tetapi
kita sering terlupa.

Untungnya
mempunyai sahabat yang sentiasa memahami. Yang selalu berada di sisi pada waktu
kita memerlukannya. Dia mendengar luahan perasaan kita, segala rasa kecewa dan
ketakutan. Harapan dan impian juga kita luahkan. Dia memberi jalan sebagai
laluan penyelesaian masalah. Selalunya kita terlalu asyik menceritakan tentang
diri kita hingga kadang-kadang kita terlupa sahabat kita juga ada cerita untuk
dikongsi bersama. Pernahkah kita memberikan peluang untuk dia berkongsi rasa
bimbangnya, rasa takutnya? Pernahkah kita menenangkan dia sebagaimana dia
pernah menyabarkan kita?

Ikhlaskah kita
mendengar tentang kejayaan dan berita gembiranya? Mampukah kita menjadi sumber
kekuatannya sepertimana dia meniup semangat setiapkali kita rasa kecewa dan
menyerah kalah? Dapatkah kita yakinkan dia bahawa kita ini boleh dipercayai,
boleh dijadikan tempat untuk bersandar bila terasa lemah, agar tidak rebah?

Sesekali jadilah
sahabat yang mendengar dari yang hanya bercerita. Ambillah masa untuk memahami
hati dan perasaan sahabat. Kerana dia juga seorang manusia, yang punya rasa
takut, bimbang, sedih dan kecewa. Dia juga ada kelemahan dan memerlukan seorang
sahabat sebagai kekuatan. Jadilah kita sahabatnya itu.

Kita sering melihat
dia ketawa tetapi mungkin didalamnya dia menangis. Dia mungkin kelihatan ceria
tetapi mungkin sebenarnya dia tidak setabah yang kita sangkakan. Disebalik
senyumannya mungkin banyak cerita sedih yang ingin diluahkan. Di sebalik
kesenangannya mungkin tersimpan seribu kekalutan. Kita tidak tahu. Tetapi,
belajarlah untuk memahami dan menjadi seorang sahabat yang mampu membuatkan
seorang sahabatnya tersenyum dalam kesedihan.


urm..m0ral dye kt cni..
kwn bkn hnye utk mnjdi pendengar setia kitew..dye juga merupakan seorg pencerita spt kitew..dun xpect dye jew t0k dgr ctew kitew..kitew gak kne gak dgr sume pw0b 0r ctew dye..saling bantu membantu n tl0nk mn0l0ng diantare satu same len..

hargailah persahabatan yg terjalin kerana mgkin satu hari nanti anda akan menyesal deangan tindakan b0d0 anda utk mmutuskan persahabatan 0ley 1 pergaduhan kecil sahaja....

SEKIAN...WSALAM..

P/S: hubungilah rakan anda yg sudah lama tidak anda bertanya khabar ttg nya...kerana mgkin dia mlo0 utk mnceritakan masalahnya kepada anda..n a gud fwenz sh0uld 0lwez asked dat t0wards their gudfwenz..

Friday, June 26, 2009

..........

hye k0runk..btemu lg dlm rncgn chubbiez w0rlddzZz..hahhehe..so0..wat im up t0 2dae...hehe...byk ctew dye..i;ll st0ry telling k0runk stat dr ako0 bng0n till skunk..0kie??0kie??..hehe..urm..smlm..pas abes tulis bl0g ako0..ako0 tit0n..but n0t sure b0ut the time..hehe..bng0n kul 6stgh...nthen t0z g mek air smyg..smyang subuh la wey..pe ag..hehhe..then..ta0 ak ako0 uat pe??
mmdankn cuace pg td sej0wk..hehe..pas mama n papa kua g kje..dlm kul 6stgh cmt0r..ako0 p0wn ambik kptusan t0k tid0w kt ruang tamo0 mmndgkn kt ruang tamo0 tue de sliding do0r yg ley dpt angin glew2 kawnyew sej0wk....hehe..n..n.nn.ako0 bkak sume tgkap yg adew n pnto0 rumah...serta itu sliding do0r..tp yg pnto0 besi ako0 xbkak la..anti kne co0lik..hahha...then ako0 p0wn t0zkn pembuatan taik mata ku..ta0 smpai kul bpew??
hahha..kul d0blas lbey k0wt..haha..i beg..mama sti mara if ta0..hahha..
then..bgn0n2 jew..t0z kmas uma..spo0...bsuh pinggan..haha..
ciap jew sume..ako0 g andi lak.pasto0 t0z lyn tb..
hehhee...then..tgharie td rse mlas glew nk msak..so0 ako0 xmsak la..
hehe..juz ate bread fer my brunch..hehe..wat a sad thing t0 wr0te..tue la..spe suh mlas msak..hehe..then..ptg td..
ako0 p0wn msak la ccur ikan blis..xde la ampk yg ako0 xmsak kt uma kn rie neyh..heheh..dlm atie sti lako0 r ako0 nyew ccur rie neyh..c0z papa n adkk2 skew mam..
upewnyew..mama bwk alik mknan byk glew..cm ta02 jew ako0 xmsak..haha..satay la..ayam g0reng la..bubur jgung la.mcm2 la..ad0y..pn0h meja mkn td..
hehe..ampknyew..xlko0 la ccur ak00 rie neyh..huhuh..
then akoo0 nene0k ctew e-t0yol .com td..n ctew tue sbbkn mam n adik ako0 gdo0..
haha...pe la..gdo0 sal mama ck ctew b0d0..na dik nk nen0k..so00..adk tbew2 trse..n mj0wk mc0k lam blik..d0y..itu p0wn ma0 mj0wk ka??hehhe..
pas abes jew ctew tue..ako0 mc0k blik..memerapkn diri di dalam ini gua..hahha
un9..dan un9..dan un9..dan un9..hahha..i did many surveys 2dae..haha..gve a clap to0 me..hahah..then bro0 jew kjap td..nk g t0ilet..kua2 jew..hahah..papa bwk alik b0yfwenz ako0..ya..
MR DURIANS..byk glew..hahhaa..mmndgkn da mlm..
s0..papa ckp s0k2 la mam durian tue..
so0 tunggu jew la s0k..
kan ku k0rbankn engkau MR DURIANS..

hahah..seb bek reti k0pek durian..if x.kne tunggu smpai papa lik la jwbnyew..
heheh.n lpew nk gta0..s0k ako0 akn dbnjiri dgn ch0c0late..my an0ther bf..hahah..knpem sti dmam n skit tekak alik la..
ay0ng alik s0k..hehhe...da suh dye lie ch0c0late byk2 da..
heheh..ay0ng kje kt lgkawi la..tue yg ley beli ch0c mura tue..
hehehe...kayla..pape p0wn..k0runk t8 cre aw..mish glew kt k0runk..
heart gilaxXx babixXxz kt k0runk...muuuaaaxxxiiies...mmmuuuuuuuuuuuuaxxxiiiiieesssss!!!!!!!

Thursday, June 25, 2009

XTVT DIMALAM HARI..=D

2.07 a.m..ako0 still xley tit0n..huhu...
so0..pe yg ako0 wat di pagi2 arie neyh ialah..hehhe..
jeng jeng jeng..hahha..
td ako0 ako0 tag 0ank kt ms..hahha..
pic shin chan n fmily..hahha..0pe k0runk xmra ako0 keyh...
do0 it juz fer fun la..hehe..n0 0thers mks0d..xde niat nk mgaibkan 0ank 0r wateva...hahha
pastu..uat 2 survey td...nthen uat pe ag ek??
ma0 bce..bkak la mespes..hehhe..
ha..kc0 0ank..
tep0n che dat..kc0 dye tit0n..hahha..
cian sama kmo0..
n...n....n.. tdkn..hehhe..
itu en syauqi bg msg..
hehe..
dye ckp t
enet dye cm hape jew..so0 dye xley nk 0n9..
huh..
cdey nyew..
then..
akbat wndo0 sma dye..
ako0 p0wn k0l dye..
ckp kt dye..
ngat dye mara ako0..
hehe..
dye ckp xde la..
nthen dye ckp..wndo0 kt dye la tue..
uweEekSS!!!...pwasan..spe wndo0 kt dye ntah..hahha...
act..mmg wndo0 p0wn..haha..suda 3 arie x chat sama kmo0 la en syauqi..hehhe..
td ma0 2kar hp ngan mama..hp n95..
hahha..ma0 itu hp!!..ma02!!..tp..ta ya la..
hahha...
xjd..ma0 lie len hp..
hahah..
ag lwa dr mama pnyew..
hehe..n0kia5800..
bia mama jlesh..
hahha..
weekkss!!..=P..
ha..
lpew nk gta0..td msak..hehe..
msak nsik g0weng ayam plus ketam..
seyes...cdap glew..
bkn nk tpo0 lak..
hahha..
abes sumenyew..
licin wa ckp sma lo0..
bkn ma0 tipo0 lak..
hahha..
nsik yg kbnjiran wif ayam n ketam mmg sdap la kn..
if kt kdai..ma0 dkat rm5..hahah...
kayla..
ma0 tit0n..
s0k citew len plak keyh..
nyte2 pipel..
hve a shweet dream n sleep tite..
may god blesh 0l 0f u..
heart gilew kt k0runk!!..
mMMuuUuAAAxxxXXiEEeSSS!!!!!!!

Wednesday, June 24, 2009

gimMe gimmE m0re...hahhaa

pg2 bute..ta de kje nk uat...so0..thinking nk writing sumting t0k diluahkkn kt k0runk..nk tid0w p0wn ..ta ant0k ag..da try tit0n da..tp..still ta ley tid0w..hahha..
da jd burung anto0 k0wt ako0 neyh..ahha..
nwae..pe yg ako0 nk uat neyh??
hahhaa..mrapo0 la..pe ag..bkak mespes??b0winxXx..friendster??xta0 nk uat pe..tagged??ag la xta0 nk bwat pe..
c0z im new der..so0..fwenz p0wn ta byk..pe yg ley ako0 uat??
juz tgk jew la..hahhaha
so0..thinking 0f my w0rldzZ..
pe ag..
ako0 nyew chubBiez w0rldDzZz la...
hahhaa..
ngat nk ym ngan en syauqi..tp dye ta un9 p0wn..
try k0l dye p0wn xngkt...
dimanakah anda berada??
smlm p0wn kitew ta chat..
ntahla..
kind 0f adDicted t0 chat wif him..
hahaa..
ako0 wndo0 sama kmo0 en syauqi..
haha..
sti k0runk pki ako0 da fallen in lurve wif him ayte??
xla..
ako0 juz anggp dye kawan jew la..
makacih ya karena tlah mnjadi kwn ku en syauqi..
hehehe..
td ako0 gy0t kjap ngan en sEan kgst0n..
hahhaa..
dye ckp ako0 dewgil..
ta ma0 mkn ito0 ubat da..
ako0 0kie la..
dun w0ry keyh mr sean kngstn??
nwae..thanx c0z mek bewrat sal ako0..
ako0 hrgainya...

hehehe..
n 2 all fwenz yg da supp0rt ako0 slme neyh..
trimaz2..
hehhe..
heart k0runk...
mMmuuuAAaxxxiEeEss!!!
s0wunk satu jew aw??
xley lbey2..
ahaha..
agk tdek0wt sket..
ha..
lpew..
to akak tri ako0..
nur izzaty bt hamdan..
trimaz c0z jd ako0 nyew SENGALians..hehhe
cyg sama kmo0..
aja la sya ma0 edit ini bl0g..
gue brU ag d0ng..
hehhee..
to faridatul nur ain bt hj mustapha kamal..
wndo0 sma kmo0..
bla ma0 jmpa..
nwae thanx c0z jd ako0 nyew SENGALians gak..
hahhaa..




Tuesday, June 23, 2009

b0reD!!!!

rsew cm nk terj0n tasik kt p0ly!!..alt0ugh it is 0lidae time..tp ako0 rse cm nk alik p0li..
if ley..nk stat kuliah s0k p0wn xpe..xkesa...huhuu...wndo0 kt membew2 yg de kt p0li tue.
hahaha..i heart u all PTSS ians...xpecially DHKians...hehhe..mish k0runk gilaxXx babizZ..
hehehe..felt like life is to0 B0RED...REALLY2 B0RED..fuh!!..adew ag dlm sblAn b4 diz semester break abes..d0k uma p0wn xta0 nk uat pe..huuhu...nk g hang0ut wif ma fwenZ p0wn dye0ank sume bz..0lwez bz n bz n bz..s0wunk tue d0k mlepak kt kl..dh xweti2 nk alik kew cik yanA 0oi..
gue kangen banget sma lu..blew nk jmpew neyh..tyme2 co0ti neyh la nk mlpaskn wndo0..
hahaha..lme x hang0ut sme2..mira lak..kje kt kdai kek..0thers p0wn cmt0r..
tp..smlm sms mira..tp dye ta rep..myb trse c0z xgta0 rsult rie tue k0wt...huhu..
papep0wn...gue mnx maap d0ng....
smlm mama bwo0 alik dr kL..n ako0 dtugaskn t0k t0ok cre 0f my adik2..tp smlm blew mama da alik..hahha...gue la mnusia pling epy lam dunie neyh..!!!..hahhaa..finally...tkyh jge adik2 kuh ag..hahhaaa..epy glew..m0sti k0runk ckp..pe pnyew kakak la kn ako0 neyh..n sti k0runk ckp..pmlash pnyew ank dre..huhuh..p/s : dun u ever ik0t prangai ako0..
hahaha..s0wunk ank dre yg pmlash..hahaa..cmne la if da tawen anti..

hahaha..nwae..mama b0ught sumting fer me..gnjaran c0z da jge adik2 kuh..mama b0ught a tee fer me..agk lawa..n yg xley blar..mama ckp cmneyh.."puas mama crik tee yg tt0p bunt0t"..hahah..lwak glew..then tnyew la npew..then mama ckp"kn p0li angah tue kne kai bjo0 yg tt0p bnt0t,kang kne saman..angah tep0n mama mnx wit nk byr saman"..then mama smbung ag..dye ciap ukur kt membew2 dye pnyew bnt0t skali..nk nen0k lepas kew x..hahha..lwak siyalL..pastu..adik2 ako0 sumenyew gelak..hahhaa..ako0 p0wn gelak..smpai cmt0r skali mama pki nk lie bjo0 ako0 tue..nwae..thanx mama..fer dat tee..lurvE it!!!..i heart u mama..smpai mati p0wn angah 0lwez heart u..hehehe..mmuuaxxieEs!!!.hehe.i'll upl0ad der tee pnyew pic kay??tp anti la kay??c0z xley nk upl0ad 2dae la..
hehee