BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Wednesday, December 30, 2009

still waiting






I HATE WAITING











current mood : waiting fer da result to come out..

baby face..

hye peeps!!..hee..should i say good morning??..bcoz already 0005..yes it's morning la..tp pernah tak korang sedar??..slalu mesti org ckp mlm..pdehal ini sudah dikire pg sbb da msuk hari berikutnya??..btul x??..sape sokong??..angkat bontot masing2??..hahha..sumpah sape yg tgh bce n3 ney xma0 bce da kn??..mende pelik2 suh dibuatnya..hhehhe..ske atie aku la nk suh korang watpe p0wn..blog aku..so0..hak aku..hahha..
kay2..back to the story mory todae..act..bru sahaja habis membaca bl0g my dear kezen..ruzel..hehhe..st0ry n pnulisan anda hebat..hehhe..credit fer u bbez..
t0dae xde g mane p0wn..juz g ikut parents sye membeli brg2 persekolahan utk adk2 sye yg masih bersek0lah..
ingin dinyatakan disini..KINDA MISS MY SCHOOL DAYS BABEZ!!..
perasaan mendapat bju sek0lah bru,kasut bru,beg bru..sume2 la baru..
memulakan alam persekolahan yg baru dmna kita akn berjumpa dengan rakan2 sek0lah,cikgu2 sek0lah..
pe yg b0leh dinyatakn disini ialah
time sekolah dulu,ade saja alasan utk kita tuk tidak mahu ke sekolah..
tidak mahu ke sekolah apabila kerja sekolah yg diberikan xsiap..
yela..tkut ckgu marah..haha...
mcm la alsan yg dberikan..bkn aku sorang jew kn yg wat cmni??..
sti korang pown same??..tol ak??..jgn tipu la..xbek tipu..dose..mati seksa..hahha..
SAYA NK KE SEKOLAH BALIK BOLEH X??
kay2..back to the story..td g beli brg skolah adk2 kt tmpt biase..kt uncle pe ntah nme dye..hahha..
dr kiteorg kcik mmg beli kt c2 la..
then td smpai2 jew..uncle 2 da tegur..n tnye kt mama nk bju saiz pe tuk adk aku n aku??..
aku p0wn..ha??..hello uncle..im 19 0kie??da x sk0la..nk msuk 20 da p0wn..
then mama p0wn ckp..dye da xsk0la la..da nk msuk 20 da p0wn..in c0llege rite n0w..
then uncle tue ckp..waa..lu punya ank muka byk baby face la..ayt yg mahu ditekan kn disini ialah BABY FACE..0kie??..hehhe
.xmcm nk msuk 20 p0wn u punya ank punya muka?..
mcm f0rm 5 saja..hahah..
saya ditepi mama hanya mampu tersenyum n berbangge..
what else i can say..hehhe..bangge gilew 0wh...
hakhakhak..kay2..i'm still waiting fer my all0wance fr0m papa n my gaji fr0m my lecturer..
da mc0k anti..pe lg..kita nj0y n berj0li la..hahha..
bkn membazir..tp..aku just nk lie brg2 cm kemeja,slack,n s0me makeup i think..
0l th0se think is fer my l.i time..
xcited gilew nk tunggu 11jan..nk g lapor diri kt hotel syuen..
i'M READY..I'M READY..tiru ayt sp0ngeb0b..
nwae..
G U D L U C K I N U R L A T I H A N I N D U S T R I M Y D E A R D H K ians ..
jumpa korang sem 5 anti..
seyes..saya kangen banget sama kamu suma..


current mood : mishing all her peeps n xcited fer her l.i

Tuesday, December 29, 2009

happy birthday..


hello peeps!!.just wanna wish happy birthday's for those that celebrate their birthday today..n especially to this girl..
her name is MIERA ADNAN..
may god bless u with lot of happiness n cherish your days..
hope your wish will come true..
and about your wish to meet SCHA AL-YAHYA
just wait kay??..>wink<
it'll become true someday...
hope so..
heheh..



current mood : sleepy

S.T.A.R.V.I.N.G

hello peeps!.it's already 0330 and yet i didn't even really had a feeling to sleep..ya i know..i really had this kind of INSOMNIA..but my eyes can't really sleep at the right time..what should i do?..and i hate this feeling where i can't sleep in the same time im craving for food..my stomach played so many songs and yelling for me to eat..I'M ON DIET MAN!!..how can i eat in this early morning..??then tak guna la saya berdiet..stupid stomach!!..all you know is want me to full your tank..BERTAHAN NIESA!! you can do it!!..that is your promise to him right??..wanna lose some weight to prove to him that you can do it!!..yes..i'll try my best to prove to you man!!..that's my promise ok??..wahai En. perut..xboleh kah anda bertahan??..plz!!..i'm begging you..and u fatty!!..stop develop ok??and become flatty??..




current mood : starving and craving for food

Monday, December 28, 2009

xkire!!..nk jugak!!

O.N D.I.E.T

GUYS!!..WISH ME BEST OF LUCK FOR THIS..





current mood : missing u peeps..

Friday, December 25, 2009

puitis kew??

salam..

macam tak percaya je kan..tbe2 jari laju menaip kata2 yg agak puitis mungkin..yang ttbe jew terlintas dilubuk hati yang xberape nk stabil..gila k0t aku ney..hahah..pape j0m kite lyn..0kie???


Memang diakui memang sukar untuk mencari sahabat.. Kawan memang ramai tapi dalam banyak-banyak kawan tu belum tentu satu pun yang akan terus menjadi sahabat anda sehingga akhir hayat.. Malahan pasangan kita juga tidak semestinya akan menjadi seorang sahabat..

Dalam mencari sahabat kadang-kadang kita sentiasa ditipu dengan tingkah laku seseorang.. Rakan yang disangka sahabat sanggup menikam kita tatkala kepercayaan diberi manakala rakan yang disangka musuh sanggup menghulurkan bantuan.. Memang dunia ni penuh dengan keunikan.. Setiap insan memiliki personaliti yang berbeza..

Akan berjumpakah saya dengan sahabat sejati?? Adakah ianya masih wujud di alam maya ini atau mungkin saya terlepas pandang dan tidak tahu menilai sahabat..


sebelum korang mengakhiri kata2 n acti0n korang..akn ku saji kn dengan lirik lagu dr aizat..


Aizat - Sahabat

Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Chorus:
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah


jika aku diberi pilihan untuk memilih antara sahabat atau kekasih..akan ku memilih mu sebagai sahabat..kerana sahabat hubungannya akan kekal hingga ke akhir hayat..tetapi jika aku menerima mu sebagai kekasih,mungkin hubungannya akan kecundang ditengah jalan..dan tidak kekal seperti memilih mu menjadi seorang sahabat..

Wednesday, December 23, 2009

i'm back guys!!..

salam..agknye da lme gilew x tulis bl0g kn??..mmg lme p0wn..hehhe..cian bl0g ney berhabuk bagai..hehe..
mish u guys.. do u mish me??..hakhakhak..jgn nk pwasan niesa..heheh..
hari ney NURHANISAH mengumumkan yg beliau akan kembali aktif dalam menulis blog kembali..
so0 guys!!..
I'M BACK!!