BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Friday, December 25, 2009

puitis kew??

salam..

macam tak percaya je kan..tbe2 jari laju menaip kata2 yg agak puitis mungkin..yang ttbe jew terlintas dilubuk hati yang xberape nk stabil..gila k0t aku ney..hahah..pape j0m kite lyn..0kie???


Memang diakui memang sukar untuk mencari sahabat.. Kawan memang ramai tapi dalam banyak-banyak kawan tu belum tentu satu pun yang akan terus menjadi sahabat anda sehingga akhir hayat.. Malahan pasangan kita juga tidak semestinya akan menjadi seorang sahabat..

Dalam mencari sahabat kadang-kadang kita sentiasa ditipu dengan tingkah laku seseorang.. Rakan yang disangka sahabat sanggup menikam kita tatkala kepercayaan diberi manakala rakan yang disangka musuh sanggup menghulurkan bantuan.. Memang dunia ni penuh dengan keunikan.. Setiap insan memiliki personaliti yang berbeza..

Akan berjumpakah saya dengan sahabat sejati?? Adakah ianya masih wujud di alam maya ini atau mungkin saya terlepas pandang dan tidak tahu menilai sahabat..


sebelum korang mengakhiri kata2 n acti0n korang..akn ku saji kn dengan lirik lagu dr aizat..


Aizat - Sahabat

Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Chorus:
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah


jika aku diberi pilihan untuk memilih antara sahabat atau kekasih..akan ku memilih mu sebagai sahabat..kerana sahabat hubungannya akan kekal hingga ke akhir hayat..tetapi jika aku menerima mu sebagai kekasih,mungkin hubungannya akan kecundang ditengah jalan..dan tidak kekal seperti memilih mu menjadi seorang sahabat..

0 p0kpekp0kpek: