BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Glitter Graphics

Wednesday, July 29, 2009

di tag 0ley mell0w..!!

Syarat-syarat main tag ini :
1. Tag dijawab dalam Bahasa Melayu sahaja.
2. Tag orang yang telah men'tag' anda
3. Tag orang yg anda mahu tag.


0. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
~30 mnit lalo0 ek??..wah..sedang tgk tv..citew akademi p0lis..hahha..

1. 2 jam yang lalu?
~masih lagikk tgk tv..hahha..ctew puteri ar0ra beradu k0wt..

2. Anda suka
~mengarut..bercakap..dan bergayut..hahha

3. Minggu lepas
g0wlek2 kt umah..sbb..sya xtahu mau bwat apa..


4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali

~aizat- kau aku
~sean kgst0n-api terbakar..haha..
~alexa-jgn kau lepas..


5. Tiga binatang yang anda tak suka

=lipas..geli 0wh!!..
=katak..cgt menggelikan
=semut..ya..sya benci semut..skew gigit 0rg..hehe


6. Lima fakta tentang anda
* saya suka bercakap..tmbh2 bila jmpa kwn..wah..byk crita ma0 citew kt k0runk 0wh..
* saya suka mengadap k0mputer riba(lapt0p) smbil alamak!!..0n9 bhse mlyu pe ek??huhu
* saya suka dgr radi0..hahha..smbil nyanyi bsme2..haha
* saya suka g jln2..
* saya suka BERJOLI!!!..haha..




7. Tahun depan mungkin
~xde mgkin2..hahha..ta0n dpn kne g l.i..hahha…teruja gilaxX!!..

8. Saya tak reti
~xreti pe ek??hahha..menjahit..sket2 bley la..hahha


9. Saya pandai
~mengarut!!..hahha


10. Kawan saya
~ckp sye neyh byk ckp..hahha…xpe..dye0ank skew dgr..


11. Saya ada
bdn yg m0ntel..haha..bt0ikn?? =D

12. Saya seorang
~yg pemalas..hahha..

13. Adik saya
slalo0 kne bli ngan sye..hahha

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)

=internet
=kwn2 sye..
=berjo0li..
=menghabiskn duwit mak bapak..haha..kejam??..eleyh..k0runk p0wn sme gak cm ako0.kn??

15. Bilakah pertama kali anda bercinta?
~perlo0 ta0 ka??

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda
~kalo0 sye merajinkn dri sye..haha

17. Saya rindu
kwn2 sye!!..ma0 jmpe k0runk skunk gak bley ark??

18. Saya tak sabar
nk kje n dpt duwit byk2..hahha…ma0 j0li..b0r0s??..bia la..duwit ako0..k0runk kesa pe..hahah

19. 5 laman yang anda selalu layari
=ruang saya(myspace)..haha
=tiub anda
=kawanster(Friendster)..hahh..bhse mlyu kn??
=titik blog
=tagged bhse melayu pe ek??..hahha

20. Siapa yang anda mahu tag?
Saya mahu mengetag
=yana
=izzat
=jien
=wawa
=aieen
=mr kaibba
=syazmira
=ieha
=eyka aini
=intan
=mazny
=dyana
=dan spe2 yg wat tag neyh..mek la..ako0 xmara..haha

4 p0kpekp0kpek:

liyana afiqah said...

on9 dalam bm nya adalah atas sembilan ye adik2.hahaha

misz chubby said...

hahhaa..mell0w pndai..hehha

Ezza Hamdan said...

daku kah yang di tag tu?? mekaceh..

misz chubby said...

ya..kmu lah..=)