BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Glitter Graphics

Thursday, October 21, 2010

FEEL IT'S BLACK, GOLD IT UP..


assalamualaikum..agak lame gak kn aku xupdate bl0g..maklumlah..hidup sebagai seorang student..bz memanjang..bukan xde mase nk on9..it just dat..aku malas nk piki ttg pe yang aku nk tulis dalm bl0g ney t0k di share ngan k0runk..
papep0wn..alhamdulillah aku masaih lagi dapat meneruskan idup ney walaupun banyak halangan n cabaran yang aku telah lalui se0rang diri..nwae..aku bro0 jew pas abes menguruskan event terbesar JABATAN HOSPITALITI..iaitu PRE-GRADUATION NIGHT HOSPITALITY DEPARTMENT yang bertemakan FEEL IT'S BLACK, GOLD IT UP..BACK TO 70'S..kami warga DHK5 telah bertungkus lumus sedaya upaya utk menjayakan majlis makan malam nie..seyes penat gilew k0t..macam2 masalah k0t yang kite0ank hadapi t0k wat event ney..alhamdulillah..feed back yang kite0ank dpt dr sume last semester student maj0rity sumenye +ve..smpykn de yang ckp..0ur event is totally out of the b0x..ngee..C0NGRATZ TO US..horayy22..abes sembang n melalut bub event..




skunk kita masuk t0pik baru lak iaitu final exam..
waaa...seyes..tak0t siy00tt..sem ney seyes rse cm maen2 byk..pe nk jd la kan..exam stat 1hb ney..tp smpy skunk xweti2 nk stdy lg..keje d0k on9 FACEBOOK jew..huhu..sape yg de fb tuh silalah add saya ea??..hahha..smpat ag pomot..ngee..papep0wn..skunk..C0NCENTRATE NIESA...FINAL IS AR0UND DA C0RNER..fer guys 0ut ders yang nk final tuh..
gudluck t0k k0runk kay??..no p0int of study hard..but study smart.....GUDLUCK FRIENDS AND BL0GGERS!!..



current mood : ngee..syi0okk2..bwo0 pas gayut ngan si dia..hahah
ser0n0k..
xsaba nk g pasar malam jap ag..
nk makan puas2..hahaha

0 p0kpekp0kpek: