BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Glitter Graphics

Tuesday, November 16, 2010

GAME vs LEMBU



GAME has just pissed me 0ff!!..main byk kali p0wn xmenang lgi!!..0ki..mmg aku dilahirkn utk tiada bakat dlm bermain game..mungkin betull...thap kesabaran yg kurang dalam diri aku
nie tidak diperlukan jika anda ingin bermain game..ianya hanya akan memmbuatkn diri korunk sgt dan teramat sangat xberpuas hati dan rase nk maki jew sume..sepanjang hari memerap dlm bilik hanya untuk bermain game setelah melalui beberapa hari yg buhsan..tpi semuanya xberhasil..apa yg aku dapat hanyalah satu perasan geram sehingga rasa nk baling jew lappy neyh..SILA JAUHKAN DIRI ANDA DARI SAYA JIKA ANDA TIDAK MAHU DIBALING SAMPAI KE ATAS SYILING RUMAH...



Dikesempatan ini juga aku ingin mengambil peluang untuk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA KEPADA SEMUA MUSLIMIN DAN MUSLIMAT..sti bykkn lembu dan seangkatan dengannye yg akan ditumbangkan es0k..kepada makhluk2 yg akn ditumbangkan atau telah tertumbang..terima kasih kerana membuat satu peng0rbanan yang besar bg
kami,makhluk tuhan yg bergelar manusia ini...akhir kata."buatlah peng0rbanan yang betul dalam diri anda"..SEM0GA ANDA MENDAPAT RAHMAT DIATAS SEGALANYA..



current mood : bukan semuanya akan menjadi indah dimata kita..

0 p0kpekp0kpek: