BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Glitter Graphics

Tuesday, January 11, 2011

11/1/11

perasaan skunk??.sumpah aku xsuke..
hidung rse cm b0la b0wling tersumbat,..pale berat cm kene himpap ngan gajah..
suhu badan yg ley agk2 panas cm ir0n..hingus keje nk meleleh cm paip b0c0r..
asl la antib0di aku ney lemah sgt..bro0 jew pas bek demam..da demam alik..
err..m0tip aku tulis sume ney??...saje gedik nk MENGADU DOMBA !!..
11/1/11..ye..aku suka tarikh ney..
lawa + cun = gojes..kaitan??..0ke2..xde kaitan..hahha..nk lempang aku??.silakan..ngee..
nk tau sumting yg cm pelik bin ajaib x??.walaupun idung aku tersumbat..tp aku still lg ley bau n cam perfume 0wg len..hahaha...membe2 klaz sume ckp aku ney gilew..pki2 alik..agk la..bygkn ea..bau len aku xdpt hidu sgt..tp if perfume..aku ley bau...KAU TERBAEKK !!..

current mood : urgh !!..apesal kau nk wat perangai mcm tuh??

0 p0kpekp0kpek: