BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Glitter Graphics

Friday, January 28, 2011

journey to the WEST !.



keberangkatan ke LANGKAWI ahd nie..ye.aku nk tenangkn pikiran aku yg agk serabut ney..
sgt2..sungguh !..aku asyik memikirkan SI DIA..entah kenapa..RINDU ??..urm..kenapa perlu PERASAAN RINDU ini ??..dia bukan milikku lgi..tp..kenapa??..ya allah..kau kuatkanlah iman n hati hamba mu ini ya allah..
sesungguhnya aku da xkuat tuk menghadapi ini lagi..
perasaan nk blik IPOH 1hb ney sungguh TIADA LANSUNG !.
blik ipoh sgt2 mengenangkan aku akn segala KENANGAN dulu..
hilangkan segala mem0ri dlm pale 0tak ney b0le x??..
aku da xsanggup ya allah..
kenapa mesti 0rg yg berjaya membuka pintu hati aku dulu pergi. ?
ampunkn segala kekhilafan hambamu ini ya allah..
kenapa besar sungguh dugaan yang ngkau beri kepada ku..

current mood : K.O.S.O.N.G





0 p0kpekp0kpek: