BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Glitter Graphics

Monday, February 28, 2011

merinduimu..

larut mlm cmney..ttbe jew atie sebak..yea..aku merindui kau..sgt2..
persahabatan yg terjalin sejak di bgku skola rendah lg..
ye..allah lebey sygkn kau..aku pun syg kt kau jugak..
kembali meng0bek segala album.mencari gamba2 kita bersama..
sungguh aku ssangat teramat merindui dirimu..
dlm pkull 3lbey pgi aku dikejutkan oleh pggilan telefon dr adik arwah..mira..mira bgtau yg kau da pergi sbub xcident kt jh0r..aku xcye..tp dye ckp die serius..dye xmen2..ye..aku antara orang terwal yg dpt berita tersebut..sgt sedih..teramat sedih bile dpt twu..kalau la waktu dapat diputar kembali..aku nk habiskan byk mase tok kite luangkan bersama..byk lagi kenangan yg kite perlu cipta tuk persahabatan kite ney..
kali terakhir aku dpt jmpe k0 pun bub terserempak time hari ibu xsilap aku..kite jumpe kt GIANT..tue kali terakhir kite jmpe kn??..yela..kita masaing2 busy study..
kau study kt negeri sembilan..aku lak kt perlis..susa sgt nk jmpe..
cuti sem p0wn bukannye same..so0..kite mmg susa sgt2 nk jmpe t0k hang0ut sme pas abes spm..
time kau pergi..aku xdpt nk menatap wajah kau kali terakhir..sebab aku ade kt perlis..
aku mmg nk blik tgk kau bwat kali terakhir..tp..aku xsnggup..sumpah..aku xsggup..aku xdpt trime knytaan yg KAWAN BAIK aku pergi mengadap ILAHI terleby dahulu..
dan skrg aku merasa sgt2 menyesal sbub xpergi melihat kau buat kali terakhir hari tuh..
AL-FATIHAH UNTUK ARWAH NORLYANA BT ADNAN..
SEMOGA ROH BELIAU DICUCURI RAHMAT..
(7/7/10)









current mood : aku sgt merinduimu !!

0 p0kpekp0kpek: