BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Glitter Graphics

Sunday, February 20, 2011

murahan??

minggu yg sgt2 memenatkn..yeah !.finally..final pr0ject gr0up environmentalist sudaa settle akhirnya..event berlansung dgn jayanya..
mendpt pujian dr pelbagai pihak..bangge??.0ke..yupz..sgt..hahaha..
thanx to0 u 0lls yg tl0nk rie tuh..thanx sgt2..
eh..npe an ? mnusia ney..suka sgt berDRAMA..
pdehal..xde pape p0wn..d0k wat ter0k b0le..yg menyampahnye..k0 wat ter0k tuh an..effect 0rg len twu x??.
bile kau d0k wat teruk cmtu..kje yg kite0wg nk wat tuh..xley berjln ngan sempurna..ada paham??..
n de gak kn yg da de bf..d0k g menggatal ngan 0wg len..erk !.knpe aku mara sgt ngan betina garit ney??..sbub  aku mnyampah sgt ngn prangai kau la b0d0h ! .
sti k0runk pelik an npe aku nk mara dye menggarit..pdehal bkn ngan bf aku p0wn..AKU SINGLE OKE 
EH AKU PEREMPUAN !.da de bf tuh..wat cre da de bf b0le x??.
aku kt cni bkn menulis atas sebab JELOUS or pape..aku juz nk meluahkn perasaan ketidakpuasan hati aku jew.
sbub..aku pernah mengalami mende ney..xperience penting 0h..ye..mende yg yg wat hubungan aku xkekal lame..
oke..lupekan..aku redha je ngan sumeny yg terjadi..yg baik tuh kn dtg dr ALLAH..kite meranacang..DIA yg menentukan..so0..kite kne trime sumenye..
nasihat aku kt BETINA2  GARIT + GATAL + MERENYAM ngan bf or laki org tuh..BWAK2 LA BERTAUBAT. TAWU X MENDE TUH LEY R0SAKKN HUBUNGAN ORANG LEN..
kene kt btg idung sirikk bru k0runk tau..time tuh aku juz ley ckp..
AMEEKKK KAU !!!


current mood :  malas nk mandi..hahaha

0 p0kpekp0kpek: