BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Glitter Graphics

Tuesday, March 8, 2011

entry berbaur SKEMA .



kenapa n mengapa bile time aku xcitED nk g klaz jew n aku dtg awl ke klaz sti klaz nk btal..huh !..berasap betul..
wahai2 en2 dan puan2 lecturer..mengapakah k0runk snggup berbuat begitu..MEMBATALKAN KELAS DI SAAT2 TERAKHIR..
tahukah bahawa studentmu yg s0wunk ney sgt exicted mau BELAJAR hari ney !!..
ad0yai..
perasaan aku yg sbnarnye..oke..sgt2+ terekstrem happy..mau xhappy kau..0ne wh0le day klaz xde..
aku b0le dgn tanpa ganguan mengonlinekn diri tanpa sebarang kekacauan JIWA..ahaha..
pesanan untuk semua LECTURER..sila batalkan kelas anda selalu..
saya sebagai seorang pelajar sangat berbesar hati apabila kalian membuat begitu selalu..
tp..jgn smpai kami xtwu nk jwb pe dlm exam hall nanti sudaa..
melingkup lah kami nanti..xkesian kt kami kew wahai lecturer ku sekalian..
oke2..sila abaikan ayat2 dan unsur2 SKEMA dlm p0st ney..

current mood : saya mengidam rangka ayam..


0 p0kpekp0kpek: