BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Glitter Graphics

Monday, March 7, 2011

maaf !

kalau lah waktu bole diputar kembali..
ye..dihati ini..masih cinta kamu..
astaghfirullahaladzim..kenapa dgn aku ney..sedarkan aku dari lamunan ttg kau..
bole x aku nk mnx sape2 tlg bg aku hilang ingatan..
k0runk nk lggar aku ngan backhoe kew..mesin padi p0wn b0le..aku xkesa aslkn aku TINGTONG n dpt lupekan all my past mem0ry wif him..reaally..i mean it..sgt aku da xsggup nk memikirkan sume ney lg..
there's n0ting left fer me anym0re..
yeah..no f0n die aku da delete..all his picture aku da delete j0gak...h0pefully 0ur mem0ry t0gether will be erased sl0wly from my minds als0..sgt2 menghrapkn ini..aku akn lari jauh2 dari DUNIA TERSEBUT.. sila jauhkan aku dari seseorang yg bernama S ( bkn nama sebenar ) ..
biarlah mende tuh terkubur wat selama2nye..
err..tp aku kene tunaikan jnji aku dulu..g0 n visit ur m0m n ur sisters..i've pr0mise them..
aku akn mnx maap kt dyea0nk n aku akn cite segalanye kt dyea0nk..
aku xnk dah dye0ank masih lg engat aku ngan k0..
i'm s0ry c0z i've to do this..i'm sick of telling lies to ur mom anym0re..
papep0wn..
NURHANISAH HAMDAN meminta maaf diatas SEGALA KEKHILAFAN yg telah beliau LAKUKAN..
ampunn byk2..


current mood : berhenti berharap !

0 p0kpekp0kpek: