BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Glitter Graphics

Thursday, April 7, 2011

CA ALIP BUT !!

rie ney angun awl gilew k0t..ye..jgn tny npe..bub kau lah..bg msg kt aku pg2 bute...haha..oke..sila marah diri sirikk bub aku xsmpai atie nk mara kau..haha..
actually mmg aku xnyenyak td0 pun smlm..bpe puluh kali terjage..aku pun xpasty pasal pe..
mayb bub rie ney xcited mau g perjumpaan ngn pengarah poli secara besar2an k0t..oke..aku tipu lg ngan statement ney..ngee..
smbg kate nk jmpe kul 7.30..smpi dlm kul 7.35 cmt0..hampeh..satu 0rganizer pun xde..sybas. !!..aku 0rg yg 1st k0t smpi..mmg terbaekk lah an..0rgnizer pun smpai dlm kul 8..BEK XYH BUAT MAJLIS LEN KALI..SEMBANG CAM PARIYALAH KAU !!.
guess wat..upenye kene tipu..upenye bkn pengarah yg nk jmpe..
jabatan len de wat event ttg keusahawanan..tp smbg kate pngarah yg  nk jmpe..hareemmm betull..berasap jew..bek aku duk uma td0 lg bgus..
so0..pas pndftraan..aku lepak kejap..tyang muka..then aku CA ALIP BUT la kn..
muke aku nk dgr sal2 mende2 alah tuh??.haha..berani ptg kuku la an..
mende yg pling aku benci skali k0t..hahhaa..dgr ceramah2 cmtu..
sumpah BUHSANNNN !!..
skunk ney aku da de kt uma n ngat nk bermimpi putera raja..b0le x??..hahhaa..


current mood : fakir miskin..

0 p0kpekp0kpek: