BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Glitter Graphics

Tuesday, April 19, 2011

manusia bert0pngkan GEDIK NITE !!



spt yg ak da jnjikn ngan k0runk kn ..aku an upl0adkn pic MPG aku rie tuh....
marikk2..aku sajikan k0runk ngan pic2 yg terpilih untuk malam tuh..
fyi..pic tuk mlm tuh saje k0runk agk2 de bpe??..hahaa..
0ke meh aku nk gtau..mlm tuh sje..ade lbey kurang 1400 pic kite0rg yg terkumpul..tuh xtmasuk lg kt camera dak2 len yg aku xmek lg..
err..if k0runk pasan la..pic yg aku upl0ad kt cni leby kurang same jew ngan pic yg aku upl0ad kt fb..
sbubnye??..hahaa..ye..hanye pic ney sje yg xbpe nk K0NTR0VERSI n SESUAI t0k ditayangkan dikhalayak ramai..ooke..sila abaikan ayt aku yg skema badut ney..maklumlhkn..minggu exam katekan..kne la SKEMA sket..t buh bhse yg skar tuk difahami..xpasal2 jew xde markah t0k aku t..hahaha..
oke...abaikan...aku merepek lagi..
so0..enj0y jew la tgk pic kt bwh ney 0ke..
..0wh..lupe nk gtau..uNTUK TUMBESARAN GAJAH...
SILA KLIK PADA GAMBA YG K0RUNK NK ZOOM SAMPAI NMPK TAHI LALAT AKU YG MANIS TUH OKE..hahaha..



brsama v0kalis payung band..hidayah hashim.. :)

budak3 kelas yg happening..
g0nna mish u 0lls..

sila abaikan budak2 yg INTERPREM itu..

group MENTAL bersama BAPAK KESAYANGAN

KAMI yg GEDIK 

agk2 de 0rg nk pikat aku x ngan wat MUKA MENGGODA cmney?? :)

bile la dpt bergamba cmney lg kn??..
sumpah akn rindu mereka nanti..

noting to display..ahhaha

boyfie saya..JELES X?..
hahha..oke..aku tipu..ngee..



current mood : undang2 hospitaliti..

0 p0kpekp0kpek: