BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Glitter Graphics

Wednesday, May 4, 2011

cerita itu...

cerita mengenai perpisahan..urm..oke..sumpah..3 arie berturut2 menanges..huhu..
bukan xley nk trime knytaan n perpisahan tersebut..tp..sdey bub ntah bile la kn b0le jmpe alik..mklumlah.aku akn ank perantauan..ye..ntah b0le jmpe ke x lgikk pasney..pasney sume akan bwk haluan masing2..
erk !!..lupe nk gtau..pade sape yg xtwu tuh..aku sedang membincangkan t0pik "perpisahan dan peninggalan PERLIS TERCINTA"..hahha
last paper 27hb pgi..ptg tuh t0z g sho0t jitra men b0wling..satu klas..sumpah happening gilew..then g mkn kt sala classic kt a.star..pastuh t0z g tgk wyg..bygkn..satu klaz tgk wyg skali..hebatt kn??.sumpah happening gilew..
then g sho0t kuale perlis lak..bermulalah adegan airmata jatuh ke pipi..sesi luahan perasaan..huhu..
sumpah sebakk gile time tuh.ye..aku menanges..xley than..bukan aku sje..rmai yg nanges..
s0knye..s0runk demi s0runk yg alik....hhuhu..aku mmg xley da kn..mmg meleleh lgikk la..
kje d0k nanges jew..smpi la mlm terakhir aku kt perlis..mlm 29hb..g kar0k wat kali terakhir..then g mam steamb0at ..kt kar0k pun nanges lagik..hahaha..sumpah lembik an??..muke jew nmpk cm ganaz..tp itu hati ada taman la der..hahha..disebubkn aku yg pling ja0h..haha..ipoh n perlis jauh 0ke..miahahha..aku yg pling last blik...
ari last..g umah family angkat..hahhaa...uma membe klas aku..fmily dye da mcm fmily aku..yela..aku rjin g uma die..mak die pun ckp..wat cm uma sirikk jew..hahaha...
aku pun..0n jew la..hahhaa..0ke..aku masih menjaga adab n tatasusila oke..agknye la k0t..hahaha..
da slam2 n bermaafan sume..dlm kul 10 lbey t0z alik ipoh..

DIKESEMPATAN INI AKU NK UCAPKAN TERIMA KASIH KT SUME WARGA DHK julai 08~ disember 10 UNTUK SEGALANYA..MAAFKAN SEGALA KESILAPAN NISA N HALALKAN SEGALA YANG NISA TERAMBIL SELAMA 3TAHUN KITA BERSAMA..AMPUNN BYK2..JIKA BERKESEMPATAN KITA AKAN BERJUMPA LAGIKK..INSYAALLAH...
sentiasa ngt lagu tema kita..PERPISAHAN INI n MEM0RI TERCIPTA kay??
heart k0runk sgt2..

layan vide00 ney..




current mood :  rindu PERLIS ..erk !!

2 p0kpekp0kpek:

*iehalovesyou~ said...

setiap pertemuan mesti ade perpisahan, simpan all the sweet memories okie? :)

misz chubby said...

huhuhu..yerp2..thnx..i'll keep all the memories.. :)