BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Glitter Graphics

Saturday, April 14, 2012

BosYangLapar!!

ASSALAMUALAIKUM wbt...


pe yg aku nk kate is perut aku nga lapar gilew..usus dlm perut ney nga menari2 k0t..udara dlm perut lak nga shuffle sambil mengeluarkan bunyi ker0nc0ngan yg bley didga 0ley seluruh rakyat 0bersi..hahaha..waaahh..sgt hiperb0la an ayt aku..hahaha
urm..sti k0runk ckp ala pe susa..jap lg kn nk g kje..k0 tuh kn kje kt ktchen..pelahap jew la segala pe yg ade kt ktchn tue an..if k0runk nk twu...if da namenye bekerja kt ktchn..sti k0runk akn b0rink n da xde slere tgk mknan yg de kt 0tel tuh..wla0pun k0runk b0le mkn mknan yg segempak tiramisu ke..chicken ch0p kew..k0runk akn pndang ujung mate jew..yupz..last2 yg k0runk crik is ikan bilis grg bercili kew..maggie kew..yes..it's true..believe me....hahaha..
ye..aku bkn pelahap sti yg k0runk sangka..aku bdn jew bsar cm t0ng drum..tp..perut aku kecik cm lubang cacing.haha..mkn sket jew da terasa pew0rt cm nk melet0pp..hahaa..0ke..ney xmen2..ney adalah fakta dan bknnye auta..
urm..kayla..stkat ney jew k0t karutan aku b4 nk g kje..sape nk ik0t aku g kje??..ley mkn sdap2..hahaha..j0m2..xpe..h0tel tuh bpak aku yg punye..wat jew cm uma sirik..anak GM la katekan..miahahahaha...



current mood: perut sdg mendendangkan lagu PATAH SERIBU..hahaha

0 p0kpekp0kpek: