BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Glitter Graphics

Monday, February 7, 2011

anak makcik xweti duk diam kew??

k0runk nk twu x??..hahhaa...aku bwo0 jew siapkn esemen aku tuh..yg aku beria ckp nk wat siang td tuh..hahaha..
aku stat wat dlm kul 8mlm td..n skunk bwo0 siap..haha..agk lme an mse yg aku mek..pdehal..esemen pndek jew..lect aku nk 3page jew..xlbey..xkurank..ngee..bgus an en aku tuh..die ckp if lbey xma0 mek..ngee..hahha
terbaekk lah dia..syg sama kamu !!..mwahh2 ..
sti k0runk ckp..asl lme gilew mek mse t0k siapkn..ye..byk sgt iklan masuk dlm ini cilita..tp aku xkaye2 gak..hahaha..
k0runk xpham pe yg aku ckp an??..oke..sila lempang diri k0runk bub xphm..hahha.
aku bg bhse melayu yg mudah paham p0wn xpham j0gakk kew ha??
 oke2..mksud aku..aku men byk..hhaa..de jew mende yg aku wat dlm nk wat esemen tuh..
biaselah an..BUdAK YANG PALING TAK RETI DUDUK DIAM ...ngee..aku lah tuh..ahaha..
meh nk bisik sket..aku an..da bbek ngan SI DIA..oke..sbg kawan jew..ngee..sshh..jgn gtau kt 0wg aw?.
hahha..oke..nk lempang aku??.silakan ..heheh



current mood : malas nk masuk kelas "SAYA TERSINGGUNG" esokk !!..
BULLSHIT btul .. !!

0 p0kpekp0kpek: