BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Glitter Graphics

Monday, February 7, 2011

mengarut !



urghh !!..haha..pe kes la aku ney an..awl2 entry da mngeluh geram..haha
ye..aku penat sgt..n mggu ney akn jd mggu yg PALING2 PENAT..nk kne settlekn sume sal final pr0jek mggu ney j0gak bub event will be launch n held on next week..
kua uma g klaz kul 8pg..then nk dkt kul 7mlm bro0 alik..
sumpah penat..terkejar sne..terkejar sni..ad0yai..
PENAT SGT2 + SUNGGUH + TERAMAT..
kdg2 terpki..xma0 stdy dahh..bek kawen jew t0z..err..jap2..de sape2 nk kawen x ngan aku?..
oke..sedar diri..aku xlaku..huhu..
so0..aku akan still STUDY..ini bukan terpakse oke..tgk muka eclaz aku ney..ngee : D..hahaha
da tgk an??..eclaz kn??..hehhee..kn aku da gtau td..k0runk xnk cye..
0ke2..sudah mengarut NURHANISAH..kau tuh bile dpt mengarut..mmg XPAYAH AJAR..xpert selalu..hahha
ini adalah KENYATAAN..NURHANISAH MMG SUKA MENGARUT DENGAN CERITA2 KARUT BELIAU..
lg byk aku mengarut..lg byklh keburukan aku yg k0runk akn twu..hahha..
so0..lgkh berjge..bek aku st0p mengarut smpi sni dlu..
len kali kite smbg lg 0ke??..hahaha..ape??.k0runk rindu aku?..aku p0wn winu k0runk gak..hahha..terasa cm artis lak an?..nk lempang aku skunk??.0ke..silakan..haha..sedarkan aku dari lamunan..ngee...

current mood : aduh! sakit kepalaku !



0 p0kpekp0kpek: