BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Glitter Graphics

Tuesday, March 22, 2011

hantu kak limah merisik aku??

hyep korunk..lme gilew xupdate bl0g..
s0e sgt2..lappy aku 0sak..jatuh dari katil...kesian gilew kt aku an..
nk g anta betul p0wn fulus nga xde..huhu..xpe..tunggu cukup bulan..
n skunk ney pulak..aku demam + batuk + selsema +sakit pale..
bala2..huhuhu..pe la nasib badan an..
bak kate dialog citew HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH..
" bala diturunkan kepada golongan2 yg mungkar "..mungkarkah aku?..hanye DIATAS yg twu..huhu..
oke2..id0p tnpe lappy?.sungguh susah..cm xde nyawa..hahha..oke..aku tipu..
kayla..t aku da g betul lappy..aku on9 sampi lebam..update b0lg sampai k0runk p0wn nk termuntah bace..haha..
oke??..
eh2...to all SPM CANDIDATES last year..diharap anda dalam keadaan yang tenang dan sabar untuk menghadapi hari es0k..es0k akan tercatat segala2nye..papep0wn..terima kenyataan..jgn s0k d0k nanges bub result cm hampeh..sape suh xstdy betul2 dulu...jap2..ayt aku bunyik cm kejam jew an?..oke2..aku tarik balik..hehhe..bole kn??..


current mood : gatal tekak..tlg garu jap bole??




0 p0kpekp0kpek: