BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Glitter Graphics

Thursday, March 31, 2011

PARIS oh PARIS !

kembali !!..
yea..t0ra dtg lagi ..hahhaa..aku epy gilew bub aku da ley 0n9 sampai lebam..mengarut dlm bl0g sampai jari mkin pendek..hahah..
sbubnye ialah..lappy aku da kua hospital..setelah menjalani beberapa PLASTIC SURGERY..dan pemindahan jantung,akhirnya aku da dapat alik teman sehidup semati aku..oke..sila abaikan ayt aku yg terekstrem gempak ney an..
n aku bro0 jew kembali..kembali dlm k0nteks ney adalah, aku baru jew alik dr kamsis..yela..2 arie merempat kt kamsis bub umah sewa aku xde letrik disebabkan banjir yg melanda PERLIS..perlis banjir lagi 0iiii !!
aku bro0 jew lpas abes present final pr0ject..and it's was awesome..really awesome..we did quite a go0d j0b..
pendek kate..sume gr0up mmg terbaek lah..terasa cm abes suma bala dlm pale 0tak..
skunk ney juz c0ncentrate kt final exam jew..
bila nk stat revisi0n aku p0wn xtwu..
kayla..xma0 taip entry pnjg2..t 0wg xmau bce..hahaha..

current mood : merindui parents saya !

0 p0kpekp0kpek: