BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Glitter Graphics

Sunday, April 3, 2011

jangan pernah kau coba untuk berubah..


title entry p0wn cm da gempak..tp..gempak kah isinye??..hahah...
oke..aku da mula mengarut pg2 bute ney..ye..aku xley nnk td0..mama..papa..tlo0nk..
dh2..tampaq daie stg bru tao..
life is so complicated an??..cm2 dugaan yg kite kene tempuhi..
dr yg sebesar kuman sampai ke besar gajah..tuh xmasuk lg besar dinosour..
papep0wn dugaan yg dtg bergolek kt kite..kite kene tempuh..no matter how hard it is oke.. !!..
waktu skunk2 ney la..SAHABAT penting t0k sk0ng kie dr blakang..if SAHABAT k0runk tuh kuat..ley dukungkan korunk skali k0t..cm aku ney??..ye..sahabat aku p0wn skunk ney p0wn nga terseliuh..so0..xdpt nk dukung aku yg besar cm gajah ney..hahah..kesian an kt aku..xpe2..
mama ckp..belajar tuk berdikari..n aku lak ckp kt mama..sek makan kari jew..nk asam pedas lak..xpun masak lemak cili api..haha..oke..aku tipu lagi..ngee..
papepun..k0runk kene jadi diri k0runk yg sbnar kay??..
sudah2 la tuh jadi PLASTIK nye...bukan pe..PLASTIK xbek t0k environment kite..amek mase yg lme tuk dilupuskan..kn da susahkan tanah..cian kt tanah..
bek k0runk jd jew diri k0runk tuh..kan senang..eco-friendly..kn syi0kk..tul x?..
motipp aku??..ntah..aku juz nk xpresskn feeling aku..ik0t k0runk nk bce kew x..
take it 0r leave it !


current mood : jadi dir sendiri !1





0 p0kpekp0kpek: