BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Glitter Graphics

Sunday, May 29, 2011

entry MAGHRIB !



salam k0runk..mcm da lame xupdate bl0g aku an??..hahhaa..CIK NURHANISAH HAMDAN..bukan mcm da lme..mmg da lme pun k0 biakan bl0g k0 tuh bersawang..if cicak masuk pun knpem sesat punyelah dalam sawang kt bl0g k0 tuh..
erk !!..hahaha..0ke2..aku salah bub da lme xupdate bl0g..alasan pe lak yg aku nk bg kali ney??.jap nk pki..haha
0ke..xtwu la alasan ney kukuh kew x an..ngee..
aku nk ckp..sbub aku da lme xupdate bl0g adalah kerana line BERUKBAND kt umah aku yg cm HAMPEH !!..ingin ditekankan sekali lagikk ye kwan2/..LINE BERUKBAN YG CM HAMPEHH !!..urm..kdg2 0ke jew line ney..wat cm aku nk ciumm jew k0 an..tp kdg2 cm siyall.terasa cm nk r0g0l then sebat  n bg kejutan letrik jew kt line berukband aku ney..miahahaa..kjam an aku??eh2..aku xkejam ngan 0rang if mereka xkejam ngan aku..so0 k0runk jgn la takut ngan aku ea?..jgn lak nk lrikk if jmpe aku..xkecian kew kt aku??..xde org nk kawan ngan aku nanti...hahaa..amcm??.kukuh x alasan aku..ngee..
oke2..aku busy..waaahhh..mcm aku ney perdana menteri yg kene uruskn negara jew an..pdehal...fb online memanjang..hahaha..yee..aku 0nline fb pun skjp2 jew..tuh pun bub nk update cite2 membe2..shrie if k0 xbukak sti k0 rse cm stahun k0runk g bertapa.hahaa..mcm2 berlaku kt fb tuh..
byk kali aku try nk update bl0g ney..tp..stiap akli nk bkak jew..sti line tuh wat hal..geram xdak dah la aku ney..pe lagikk..bebai la aku..0ops !..tkua bhse utara lak..ngee..
ye..sjak jadikk penanam anggur yg berjaya ney..mcm2 aku wat t0k enjayakan diri aku yg cm 0rang gila d0k kt uma ney..antaranye..menghabiskan minyak m0t0 dgn pusing2 sekitar ipoh s0runk dirikk..xpun ngan membe2..
g j0gging kt tmn p0lo..m0tipp...ye..nk kuruskan bdan la pe lagikk..cita2 n impian aku ialah..nk nmpk kurus mase k0nv0 taun depan..nk wat surprise kt membe2..n nk wat srprise kt sume ex bf sye..b0le x cmt0??..miahaha..bg dye0ank ternganga sket tgk...haa..k0runk d0a2kn lah aku ea??..
aku de gak abeskn dwit g klas bakery..ngee..walaupun kt kelas tuh aku blaja mende yg sme time aku sem 5 dulu an.tp..xpe..nk ilangkn b0rink pnye pasal..lgpun..xslahkn if kte belajar lagikk???..
pe lagikk ea?..haa.yg pling penting..MENJADI SURI RUMAH SEPENUH MASA..miahahaa..cal0n bakal menantu pilihan ney..ngee..n aku akn meninggalkn IPOH dalam mase sehari lagikk..aku nk g r0und da w0rld..mencarikk pasangan idup..waaah...statement xnk klah..haha...gye cm dwit byk jew nk r0und da w0rld an..hahha..xdelah..aku nk g s0mewhere yg l0kasinye dirahsiakan t0k crikk kje..k0runk d0akan aku kay??..if da dpt keje t..aku inf0rm l0kasi aku kt k0runk kay?..wat mse skunk ney hnye 0rg terdekat jew twu aku nk g ane..k0 nk gempak jew an nisa..hahha..betull....jgn wis0 ttg keadaan dirikk aku ney..aku kn kuat n pndai berdikari..ley jge dirikk..aku da stat berdikari n merantau since lepas spm dulu kala dah..so0..jgn gentar 0ke..miahaha..juz nk k0runk pray jew t0k rezeki aku ..
kayla...adi0ss..aku ch0w dulu..will be update later..daa guys..cheers fer da reading :)







current mood :  doakan saya kawan2.. :)

0 p0kpekp0kpek: