BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Glitter Graphics

Sunday, June 19, 2011

nak kaweenn !!!!

assalamualaikum k0runk..ampun sgt2 bub da lame xupdate bl0g ney..urm..yela ..sejak da mula berkerjaya ney..sumpah bz sgt2..huhu..jap2..aku de ckp berkerjaya ea??..hahaha..ayat sumpah xley blar kn??..cm la keje aku tuh gempak sgt...if jadikk GM 0tel xpela gak ..ley la aku ckp bekerjaya..hahhaa..0ke...diam kau nisa...jgn nk ckp byk sgt la..urm..0ke..aku da jnji ngan k0runk kt p0st yg lepas an..aku nk gta0 kt k0runk kt ane l0kasi aku skunk ney bile aku dapt kje..urm..0ke..meh nk gta0..aku skunk ney de kt langkawi.ye..aku dpt keje kt cni..so0 far keje aku 0ke la..staff2 sume 0ke jew..masuk air gak cm aku..yg xbestnye adlah..huhuh..gelaran GELAK KUAT n BESAR aku tuh telah tergugat..hahahaa...bkn pe..de gak s0runk staff ney gelak kuat cm aku..hahaha..0ke..atleast aku xmalu la an nk gelak kuat2..xyhn nk susa2 nk c0ver..hehehe..
tuk pengetahuan k0runk..aku nk keje ney smnetara nk tunggu smbung study jew..so0..akunk ney adalah mase t0k gained m0re experience dlm bidang yg aku amek ney..k0runk pun tawu kn bidang yg aku ceburi ney..huhu..
eh..k0runk nk twu x..bro0 jew  bpe minggu kerja..aku da dpt baekk punya cap m0h0r..huhu..terbaeekkk lah..k0runk nk twu cap m0h0r pe??.huhu..tgn belah kanan aku kene minyak panas..huhuh...mamaaaa....wit hantaran da kurank..hahah..b0le x nk ckp cmtu..hehehe..
mntak2 la ley ilang ney cap m0h0r ney..malo0 si00tt...hhuhu..k0runk xkesian kt aku kew??..kasihanilah aku..hahahaa..
papehal pun..aku nk mintak maap kt k0runk if aku jarang update bl0g..bkn pe..penat siyall keje..,huhu..tp aku akn cbe update bl0g rajin2 0ke..faceb00k pun aku jrang bkak..if bkak pun..aku usha2 cmtuh jew..nk k0men2 sume mlas..hahaha..ye..sejak bekerjaya ney..aku jadikk mals nk 0nline..hahahaa..SEMAKIN PEMALAS..errkk !!..0ke..aku mmg xde dalam senarai cal0n menantu mak2 mentua sekalian..mmg pt0t la j0d0h aku xpena nk pnjng ngan ex2 aku sume..hahha..
dikesempatan ney gak aku nk wish semoga berbahagia kepada ex aku yg terdahulu..n c0ngratz gak keatas kejayaan anda sekarang..teruskan usaha anda untuk membantu family dan diri anda dimasa hadapan..i'allah..t kawen jgn lupe jmput ea??..semakin bahagia tgk..bila lagikk mau kawen ngan sidia..t melepass...menyesal xsudah..hehehe..



current mood : nk kawen tp xde cal0n..hahaha..sape sudi masuk minang aku??..hahahaha..

0 p0kpekp0kpek: