BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Glitter Graphics

Thursday, April 12, 2012

i'm BACK !!

assalamualaikum..ehem2..hahaha..nk betulkn urat tekak jap..yela..da lme xberbel0g ney an..
hahahaa..0ke..tibe2 tersampai seru nk kembali aktif dalm berbel0ging ney..
kal0 la berbel0ging ney cm berj0ging..knpem stiap arie mase n ketika aku berbel0ging an..hahaha
yela..bersukan utk kesihatan n tumbesaran hidup..hahhaa..
pe m0tip aku nk kembali berbel0ging ney??..sti k0runk nk tawu an..npe tbe2 jew tbkak pintu atie aku ney nk mengarut blik..urm..skunk ney aku pun xtwu la npe..jiwa aku sering berantakan..hati menjadi xkeruan..wahhh..sti k0runk kate..gempaknye ayt an..hahhaa..tu lah aku ckp..jiwa aku xkeruan..if xkeruan jew sti nk kua ayt2 cm gempak cmtu..hahhaa.hebat x aku??..bek k0runk ckp hebat cpt..hahaha.ley lak aku nk pkse2 0rank an..??.kay2 aku xpkse..miahahaha..gp0wn de la s0runk peminat bl0g aku yg tegar ney asek tnye jew..bile nk kembali mengarut??..hahaha..aku juz ley ckp is..xsampai seru lagi..hahaha..0ke..skunk aku da kambali mngartut..jgn k0 muak n termuntah lak nk bce karutan aku ney..stalk lah aku..waaahh..b0le kew ckp cmt0??..hahaha..gp0wn aku rse bel0g ney lah satu2nya tempat aku nk curahkn sume isi hati aku yg semakin hari semakin xkeruan..yg semakin hari semakin terasa nk lari jauh2 ney..
urm..dh2..xley ckp byk2..hahhah.sjak bile ntah aku xckp byk an..t aku smbung lagi t0k next entry kay??
ye aku twu k0runk xsba nk bce cerita karut aku yg sentiasa lagi mengarut ney..hahaha..perasan gilew kau nyah..kay...aku shadapp..t aku sambung len kay??..daa guys..ilapu0lls !!..





current mood : aku ingin kamu untuk bawa aku lari jauh2..

0 p0kpekp0kpek: