BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MEREKA YANG T.E.G.A.R

Glitter Graphics

Friday, April 13, 2012

RinduTahapGaban!!

hyep k0runk..ngee..aku mengarut lgikk..hahaa..yes..it's me..si MISZCHUBBY yg byk ckp tuh..hahhaa..
nk st0rie pe??..urm..aku nk mngarut yg aku xsuke da nk g kje..psal pe??.bub skunk ney nga l0w seas0n..s0o..accupancy kt 0tel p0wn xbpe nk tinggi..akibatnye??..yeah..xbz...nk g kje p0wn xsmngat..bkn pe..xtwu nk wat kje pe da kt ktchen tuh..hahhaa..smpaikn bwk lpt0p lah g kitchen rie ney..pnye lah buhsan..haha..sti k0runk ckp..pe la aku ney..0rg time xbz la syi0k ..ley lepak2..xyh wat kje..tp aku kn pekerja cemerlang..hahaa..best empl0yee 0f the year..waaahhh...kelasss kau nyah..hahaha..perasan x aku??..aku xperasan lah..aku puji diri aku sirik..hahhaa.yela.if aku xpuji diri aku..sape lg nk puji aku an..hahaha..
ekceli..aku terasa rindu thap gaban sgt kt sum0nes tuh..seyesly..huhuu...nk jumpa awak..tapi..awak jauh..if awak dekat pun saya xberkesempatan nk jmpa awak..huhu..hahaha..tetibe jew an..xpe2..luahan hati se0rang hamba yg hina..huhu..cian an kt aku..miahahaha..tagih simpati la plak an..xpe2..skali skale..2x dpt phala..hahhaa..hebat x pantun aku??..ngee..0pk0s terhebat an..yela..tmbh dh duk kt 0bersi ney..hahaha..knpem nk melet0pp jew aku ney..hahha..erk !!..da terlebey ngarut lak aku ney..beselah..mlm2 ney wayar sh0ck sket..hahhaa..tmbh lak ngan ujan lebat thap babi..waahhh...syi0kknye if de 0wg pl0kk..miahahhaa..0ke2..unsur berbaur agak matang sket terselit..kayla..xma0 mngarut pnjng2 mlm2 bute ceni..kang mane yg celik sume jdi mnagntuk tr0z..hahaha..kayla guys...chi00wz...adi0s..n selamaaat malaaam..tidurlah sygku..siangkan tiba bercahaya..bermula baru..semua untukmu....sila bce n nyanyi dgn nada abg superman FAIZALTAHIR oke??



current mood :  MissingYou :(


0 p0kpekp0kpek: